UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

O.S.T.R. idzie śladem Sokoła

Wszystko wskazuje na to, że O.S.T.R. się przebranżawia. Z pewnością nie jest już zwolennikiem konopii, a z nowym kontraktem stanie się Ambasadorem marki Hennessy w Polsce. 

Bogusław Linda kilka lat temu reklamował z Wojtkiem Sokołem Johnie Walker'a pod hasłem "Rób to, w co wierzysz". Teraz pora na kolejną legendę polskiego hip-hopu. Nowa marka, nowa twarz, nowy slogan. Ale czy na pewno? 

"Hennessy Never stop. Never settle - O.S.T.R. Autentycznie" - na prawdę? Inspirowanie ludzi wytrwałością, uporem i dążeniem do siebie jest świetne. Tylko co to wszystko ma wspólnego z alkoholem? Co z tego, że reklamowany produkt jest bardziej ekskluzywny, niż piwo z Żabki? Nadal to jest alkohol. 

Nie zrozumcie mnie źle. Nie jestem przeciwnikiem procentów ani, tym bardziej, abstynentem. Jednak reklamowanie środków odurzających pod szyldami ciężkiej pracy i dążenia do celu, wynajmując do tego autorytety, wydaje mi się analogiczne do zakazanej w Polsce reklamy napojów wysokoprocentowych na koncertach oraz imprezach sportowych. A poza tym jest to najzwyczajniej niemoralne.

Michał Chmielewski

Dodaj swoją płytę

ostatnio aktualizowane

najpopularniejsze albumy